wtorek, 19 kwietnia 2011

Oddając maszynę do serwisu zabezpiecz się przed ewentualną reklamacją.

Oddając maszynę do warsztatu trzeba pamiętać żeby się ustrzec przed ewentualnymi nie oczekiwanymi kosztami.
Prośba o pisemne potwierdzenie jest trochę nie zręczne i może świadczyć o ograniczonym zaufaniu, ale brak takiego dokumentu utrudnia ewentualną reklamację. Wystarczy choćby lista podstawowych czynności zleconych do wykonania z podpisem mechanika.
Lepiej pozostawiać kwestię wyboru i kupna podzespołów mechanikowi. Większość warsztatów ma większe upusty od osób prywatnych. Dostarczanie własnych części utrudnia przy tym reklamację.
Umówiona wcześniej kwota będzie szacunkowa, a w trakcie naprawy okazuje się, że konieczne jest wykonanie dodatkowych czynności. W tym wypadku mechanik powinien móc poinformować swojego klienta podając przyczynę i koszt usunięcia awarii. Prosimy o dokładne wyjaśnienie przyczyn awarii warto się domagać dokładnego wytłumaczenia. Odbieramy wymienione części, nie wykorzystany olej. Zwrot wymienionej części jest dowodem na to, że części został wymienione.
Żądaj rachunku z listą wykonanych czynności i ostateczną kwotą do zapłaty. Jest to potrzebne do reklamacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz